Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

pedr64

17. 1. 2011 12:36
trochu podobné téma

nechápu rodiče, kteří berou malé děti do muzeí, zámků a podobně. Děti z toho nic nemají, nudí je to, ruší výklad. ve finále je to opruz pro všechny: děti, jejich rodiče, ostatní návštěvníky a průvodce

0 0
možnosti
MN

Kajle78

17. 1. 2011 12:20
milá madam

Evropská dospělá civilizace se snaží už nějaký ten pátek oddělit děti od rodičů, jejich života, izolovat je co nejvíc, někam je zavřít, hlavně aby byl klid! (jesle, školka, škola a hlavně ať je dítě rychle pryč) Jestli podle vás nemá někdo ani právo vzít dítě do kavárny a vy si přejete kavárnu s kýblem nekuřáckou, bezdětnou tak si ji budete muset otevřít. Občas by neškodilo se zamyslet nad jinými a ne jen sama nad sebou. Pzn, Dítě mám, věk 12 let

0 0
možnosti
JD

pedr64

17. 1. 2011 12:32
Re: milá madam

dítě si klidně berte kam je vám libo, pokud nebude svým chováním obtěžovat ostatní

0 0
možnosti
C

culka

17. 1. 2011 12:16
Jednou jsem před zahájením

návratu do základního tábora zavelela ke vstupu do kavárny ve dvoraně Karlova náměstí. Jsem známá tím, že piju kávu horkou a bleskovým tempem. Mé děti se rojily kolem - jsou energické, avšak negenerují zbytečný hluk (léta tvrdé výchovy). Leč i tak jsem si vyslechla rozhovor dvou zapšklých starých "dam", které si vzájemně stěžovaly, jak ony, když měly malé děti, pěkně seděly doma, kdežto dneska si každá dovolí courat po městě! Kam ten svět spěje! Třeba se s nimi někdy potkáte ve svém vysněném podniku. Příjemnou zábavu!

0 0
možnosti
JD

pedr64

17. 1. 2011 12:38
Re: Jednou jsem před zahájením

"negenerují zbytečný hluk"...co kdyby v prostorech, kde je to žádoucí, negenerovaly žádný hluk.

0 0
možnosti
EF

ah1888

17. 1. 2011 11:43
V Brne

mame podobne zarizeni, ktere se jmenuje restaurace U Blahovky na ulici Gorkyho...

0 0
možnosti
C

CasVyprsel

17. 1. 2011 11:54
Re: V Brne

To je ale hospoda a ne kavárna.

0 0
možnosti
JN

skokánek

17. 1. 2011 11:39
Já jako

rodič to vidím takto,pokud je někde dětský koutek tak předpokládám,že tam děti chodí,jinak by ho provozovatel nezřizoval,je to stejné jako kuřácké a nekuřácké kavárny,já jako kuřák se nebudu rvát do nekuřácké i když nemám problém vydržet bez cigarety,třeba přes obědy,ale jako nekuřák se nebudu rvát do kuřácké a pak prudit,že se tam kouří;-)

0 0
možnosti
Z

zazzou

17. 1. 2011 11:39
Rozumím a souhlasím...

...a to mám jednoho sviště doma a druhý je na cestě. Zajímal by mě názor ostatních. Jaké je ještě přijatelné chování. Občas se cestou z procházky nebo hřiště stavím i s dítětem v kavárně. Většinou jsem schopná udržet míru hluku na minimální úrovni aspoň pů hodiny a když začne potomek zvyšovat decibely urychleně dopíjím a odcházím. Otázka zní, co je minimální úroveň.

Z mého pohledu je v pořádku běžná dětská komunikace - děti mluví relativně hlasitě, ale trochu ovlinit se to dá. Dítě musí zůstat u mého stolu nebo v dětském koutku. Výlety k ostatním stolům netoleruji, stejně jako jekot (ať už veselý nebo vzteklý). Jen to sbalení mi zabere i deset minut. Chápu, že to může být nepříjemné a zajímal by mě váš názor. Když se rozeřve dítě v kavárně nebo restauraci a vy vidíte, že jeho rodiče ho uklidňují a urychleně se balí a odchází, aby vás nerušili déle, než je nezbytně nutné, je to podle vás v pořádku, nebo už za hranicí?

0 0
možnosti
H

hanah7

17. 1. 2011 11:42
Re: Rozumím a souhlasím...

To je samozřejmě OK. Za hranicí je to, když rodiče sedí a dětí si nevšímají, když je nechají obtěžovat hosty a ještě to pobaveně sledují...;-O

0 0
možnosti
H

hanah7

17. 1. 2011 11:38
Kdybych já provozovala kavárnu,

dala bych si na dveře velkou ceduli s přeškrtnutým batolátkem :-P. Mám stejné pocity jako vy, přesto, nebo právě proto, že jsem sama matkou. Nedokážu pochopit, jak některé maminky nechají své "spratky" otravovat ostatní. je to ale také věc personálu, který by se měl postarat o to, aby se u nich host cítil dobře, a pokud děti příliš otravují, požádat rodiče aby odešli. Osobně mám nápad, jak bych se dětiček zbavila ;-D. Jednou na koupališti mi došla trpělivost, když mi děti hopsaly po ručníku, po knížce, kolem hlavy..., honily se stále stejnou trasou přes mé ležení. Úplně zoufalá a bezmocná jsem nakonec vyhrála - vždy při jejich průběhu jsem si odchytila jednoho spratečka, udělala na něj ten nejhorší škleb, který umím a hlubokým hlasem jsem houkla: "tudy ne". Během chvilky byl kolem mého ručníku

0 0
možnosti
H

hanah7

17. 1. 2011 11:39
Re: Kdybych já provozovala kavárnu,

klídek.  Ale jinak mám krásnou malou vnučku :-), kterou nadevšechno miluji ...

0 0
možnosti
OU

17. 1. 2011 11:23
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
RR

machinist.

17. 1. 2011 11:51
Re: souhlasím

Lose?!

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

17. 1. 2011 11:15
Taky to nemám ráda...

hlavně ty maminy co se přímo na celý den nastěhují do kavárny, kde děti rovnou nakrmí a přebalí (postěžovala si mi jedna majitelka kavárny, že našla mezi hračkama v dětském koutku podělanou plínku - proto koutek posléze zrušila). Když byla dcera malá, chodily jsme do parku - nenapadlo by mě sedět s ní v kavárně. Moc ráda na ty chvíle vzpomínám...krmily jsme labutě, pakořily, brusle, kolo, závodily, blby v trávě...a když vidím ty matky co v kavárně ty děti nechají svému osudu, maximálně je okřiknou, nebo napomenou: "dej pokoj, neotravuj", tak je mi těch dětí líto...skutečně líp by jim bylo ve školce.

0 0
možnosti
C

CasVyprsel

17. 1. 2011 11:13
Ta kavána pro bezdětné je bezva nápad

Jen nevím kdo bude mít odvahu něco takového začít provozovat a zříci se tak početnému typu hostů - nudících se maminek, co nechtějí sedět doma, ale jít někam "mezi lidi". Je to podobné jako s nekuřáckými hospodami, když je možné provozovat "kuřáckou", kde chodí obě skupiny hostů i nekuřáci, kteří jsou smíření s dýmem v podniku, tak bude mnohem více těch "kuřáckých". Jinak by to bylo příjemné najít podobný podnik, ale zatím je to zřejmě utopie a to ještě nemluvě o nekuřácké bezdětné kavárně, to byla teprve bomba, ovšem pro podnikání zřejmě nerentabilní. R^

0 0
možnosti
JD

pedr64

17. 1. 2011 11:49
Re: Ta kavána pro bezdětné je bezva nápad

to je na provozovateli, zda jsou pro něj ekonomicky důležitější maminy s dětma nebo ostatní zákazníci

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4307x
Nerozená optimistka s kladným pohledem na život s enormním zájmem o módu a všechno, co se týká této pro mnohé dost povrchní oblasti.

Seznam rubrik