Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Odmítám znásilňovat své tělo ve jménu ideální velikosti 36, a co?!

Od útlého dětství jsem zvyklá diktovat oblečení nejen sobě, ale i svému okolí. Svůj šatník mám pevně v rukou od předškolního věku a vždycky jsem věděla, co právě letí a v čem nejít ani k popelnicím. A to mi zůstalo do teď a vůbec nevidím problém ve své konfekční velikosti, která se ani zdaleka neblíží "ideální" 36.

Spousta žen v mém okolí, a že to okolí je skutečně rozsáhlé, překračující hranice několika států, si neustále stěžuje, že si nemůže dovolit to, ani to, jindy zase tohle a každá nová sezóna s novým módním diktátem jim nahání hrůzu. Neustále řeší svou váhu a velikost oblečení, navzájem se porovnávaní a ty, co nevyjdou z boje jako nejhubenější, trpí pocity méněcennosti a ošklivosti. Pak chodí za mnou a stěžují si. Tak nevím, proč právě za mnou, já jsem po celý svůj dospělácký život zvyklá patřit mezi ty prostorově náročnější a během sedmi let v zákulisí módních přehlídek na obou stranách Atlantiku jsem bezpečně byla tou nejsilnější v místnosti. A přesto všechno chodí kámošky právě za mnou? Proč? Já si totiž porovnávání a vzdychání nad cedulkami s velikostí nikdy moc nepotrpěla. "Jak vůbec můžeš pracovat mezi modelkami?" "Necítíš se mezi tolik hubenýma blbě?" "Vysvětli mi, jak to vůbec zvládáš." Tak otázky tohoto typu znám jako své boty, jsou nedílnou součástí mého každodenního života od té doby, co jsem rozjela svou kariéru v nablýskaném světě oblečení, módních doplňků, kde se vše a všichni zaměřují na vzhled. A to jsem do módní průmyslu vlétla rovnýma nohama a oblečená do kalhot velikosti 54. Ne, to není překlep! Opravdu jsem pracně sháněla oděvy těchto rozměrů. A i přes tento fakt jsem se necítila méněcenná a dokonce za mnou začaly chodit právě ty hubené dívky a chtěly znát můj recept na dobrou náladu a ochranu proti sebevědomí snižujících myšlenek. Je to jednoduché - všechno začíná a končí v hlavě a to i pocit sama ze sebe. Naučila jsem se brát se takovou, jaká jsem a nebojovat sama se sebou a šetřit síly na důležitější a smysluplnější životní zápasy. Jednoho krásného dne jsem se probudila a tento životní styl jsem přijala kompletně za svůj a vše se rázem změnilo. Zpátky jsem se vrátila k barvám, radosti z nakupování a hýčkání se. Kdo vůbec přišel s tím, že všechny ženy musí nosit velikost 36-38 a ty ostatní jsou na odpis?! Podívejte se na Marylin Monroe. Pokud by se snažila o kariéru v dnešní době, musela by se se svými smyslnými křivkami rozloučit a držet permanentní dietu a cvičit do zblbnutí. A přitom právě ona patří mezi největší krásky historie lidstva a za 50 let se žádná jiná žena k tomuto ideálu ani trochu nepřiblížila. Obraz současného ideálu ženství diktují časopisy plné modelek bez boků, kulatého zadečku, o prsou ani nemluvě. Když se na scéně objeví kráska se smyslnými křivkami, média ji okamžitě označují na boubelku, baculku, v horším případě za tlusťošku. A je jen otázkou času, kdy to dotyčná vzdá a razantně zhubne, i když ve skutečně nadváhou, natož obezitou, netrpí. Takže jak z toho ven? Já jsem zjistila, že nejlepší, co pro své tělo můžete udělat je to, že se začnete mít ráda. Bez ohledu na kila, celulitidu (mají ji všechny ženy, skutečně všechny, hubené modelky nevyjímaje), jizvy a tzv. "nedokonalosti" postavy. Námitky, že to nejde, neberu. Já toto začala praktikovat a rázem jsem se začala o své tělo více starat. Své tělo mám od té doby ráda a dávám mu to, co mu prospívá. Výsledkem se stal úbytek na váze 35 kilo, čistá, pevná pokožka, lesklé vlasy a možnost užívat si většinu módních trendů. Teď nosím velikost 42/44 a rozhodně netrpím mindráky. Nejsem stavěná na velikost 36 a tak odmítám své tělo znásilňovat a nutit ho do něčeho, co mu není vlastní. Můžete namítat, že váha začínající číslicí 8 není normální a že musím být nemocná, tělo samý tuk. Omyl, přátelé. Podle poslední testů, mám téměř ideální poměr svalů a tuků (ok, k dokonalosti mi chybí 5 kilo, maličkost). Mé tělo se skládá z velkého množství svalů, podkožního tuku mám přesně lékaři doporučovaný poměr. O zmizení veškerých nemocí a neduhů nemluvě. Nikdy nebudu vážit 50 kilo, ani to nejde, když aktivní svalové hmoty mám 61 kilo. Jsem opravdu pyšná na své tělo, mám ho ráda a s velkou chutí ho rozmazluju. A vůbec nezávidím svým hubeným kamarádkám, jsem na to totiž o moc lépe než ony - já se totiž mám ráda a záměrně se neshazuji před ostatními ani sama před sebou. S tímto přístupem si také vychutnávám módu a trendy. Tak třeba momentálně populární krajky, miluju je, ráda se do nich halím a cítím se v nich sexy. Na jarní přehlídce podzimní kolekce Burberry Prorsum jsem si na první pohled zamilovala modrou krajkovou košili a když jsem jí objevila v obchodech, láska na první pohled se jen potvrdila. Dneska jsem ji jednu takovou pořídila. Ne zrovna u Burberry, ale ta z H&M vypadá taky skvěle. A vůbec mi nerve žíly, že mi nejsou skrz krajku vidět žebra. A co vy? Míváte mindráky při pohledu na módní přehlídky a do výloh obchodů? Holky, kašlete na to, mějte se rády. Jen si představte tu hrůzu, kdybychom všechny vypadaly stejně! Oslavte svou individualitu sobě vlastním stylem a nestyďte se za svou ženskost.

Autor: Cindy Kerberová | sobota 30.10.2010 20:56 | karma článku: 46,79 | přečteno: 29601x
  • Další články autora

Cindy Kerberová

Jaká byla první módní noc v Česku? Hvězdná, luxusní a krátká

Historické centrum Prahy žilo ve čtvrtek v noci módou, aktuálními i budoucími trendy. Konala se první velká módní noc, která i přes nepřízeň počasí nalákala stovky návštěvníků do obchodů. Ty mimořádně nechaly otevřeno až do nočních hodin a nabídly skutečné lahůdky. K vidění byl i kousek zlaté éry Hollywoodu.

1.6.2013 v 12:10 | Karma: 9,32 | Přečteno: 896x | Společnost

Cindy Kerberová

Blešák, bazar, sekáč, jarmark. Místa, kde najdete skutečné poklady

Ve světě módy včetně té nejvyšší, kde ženy platí statisíce za jedinou sukni, se pohybuji osmnáct let. Chození na přehlídky a do obchodů se stalo mou každodenní rutinou, která sem tam překvapí, občas přinese pocit vzrušení, ale spíš nudí. Až na místa označená jako bazar, blešák, jarmark, sekáč - prostě hrabárna, kde za pár peněz objevíte kousky nadčasové, časem prověřenou kvalitu a styl i totální ujetiny. Tato místa, zvláště je-li můj nájezd úspěšný, prostě miluju a nepřestávám zbožňovat.

26.11.2012 v 17:50 | Karma: 9,54 | Přečteno: 1671x | Diskuse| Ona

Cindy Kerberová

Prsa výstavní a žádný kruhy pod očima

Je to pár dnů, co jsem měla si zašla na vernisáž fotografické výstavy oslavující krásu ženského těla tak, jak jen pánbůh stvořil. Charismatická zpěvačka Renata Drössler se na prahu padesátky svlékla před fotoaparátem známé české fotografky Lenky Hatašové. Výsledek? Intenzivní, očarující, inspirující.

3.11.2012 v 21:25 | Karma: 20,26 | Přečteno: 3665x | Diskuse| Ona

Cindy Kerberová

Doktor Živago po italsku. Zimní kolekce Salvatore Ferragamo v Praze

Slavní italská módní značka, proslavená především dokonale padnoucími botami, v úterý večer představila v pražské pobočce kolekci podzim - zima 2012/2013. Salvatore Ferragamo se pro tuto sezonu nechává unést do Ruska počátkem 20. století a vypráví po svém slavný příběh doktora Živago. Návrhář Massimiliano Giornetti si pro letošní zimu připravil skutečnou lahůdku v podobně velmi zdobné, výrazné a přitom delikátně elegantní a především velmi nositelné dámské kolekce pro italskou značku Salvatore Ferragamo.

17.10.2012 v 8:30 | Karma: 5,87 | Přečteno: 292x | Diskuse| Ona

Cindy Kerberová

Pětka v podání prvního muže. Chanel sází na Brada Pitta

Co se týče světa módy, zdá se, že tu vše již bylo, nic nového se vymyslet nedá a lidi jen tak něco nezaujme. A přece se sem tam objeví nové jméno či projekt, který probudí tento mikrosvět ze ospalosti mezi sezonami. Jedním z takových počinů je bezesporu nová kampaň na starý parfém. Ikonickou dámskou vůni Chanel No. 5 totiž propaguje muž - Brad Pitt.

15.10.2012 v 22:58 | Karma: 5,84 | Přečteno: 290x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Na jednání o míru nepřijdeme, vzkázali Rusové. Švýcaři je ani nezvali

2. května 2024  22:11

Švýcarsko iniciuje vlastní mírovou konferenci o Ukrajině. S pozváním Ruska na setkání, které se má...

Pavel zkritizoval všechny. Nefér jsou Babišova slova i kampaň SPOLU, míní

2. května 2024  21:36,  aktualizováno  21:50

Kampaň, která dělá z hnutí ANO zastánce ruských zájmů, je podle prezidenta Petra Pavla stejně nefér...

O menopauze musíme mluvit, burácela herečka Halle Berry před Kapitolem

2. května 2024  21:41

Slavná herečka Halle Berry se zapojila do americké politiky, když podpořila senátorky snažící se o...

Sluší se, aby zaměstnanec věděl, proč je propouštěn, řekl Juchelka

2. května 2024  5:42,  aktualizováno  20:58

Poslanci se přeli o změnu zákoníku práce. Opozici se ho nepodařilo vrátit vládě k přepracování....

10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?

V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...

  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4307x
Nerozená optimistka s kladným pohledem na život s enormním zájmem o módu a všechno, co se týká této pro mnohé dost povrchní oblasti.

Seznam rubrik